به طور متوسط حدود ییم مـیلیون نفر فقط درون ایـالات متحده سالانـه از حمله قلبی یـا سکته رنج مـی‌برند. معجون سیر و لیمو و زنجبیل روزانـه نیز بیش از 2000 نفر بـه علت بیماری‌های قلبی عروقی جان خود را از دست مـی‌دهند کـه به عبارتی مـی‌توان گفت یک مرگ از هر سه مرگ!

 
به گزارش فرادید*، اگر مـی‌خواهید سالم زندگی کنید حتما قلب خود را سالم نگه دارید. معجون سیر و لیمو و زنجبیل یکی از دلایل اصلی سکته بسته شدن شریـان‌های اصلی قلب‌ها است. هر چه کلسترول بالا برود آثارش را درون شریـان‌ها خواهیم دید. تنـها راه درمان آن نیز جراحی‌های خطرناک یـا مصرف داروهایی خاص هست که اغلب اثرات جانبی فراوانی هم دارند.
 
برای اینکه نیـازی بـه جراحی و مصرف داروها پیدا نکنید، معجون سیر و لیمو و زنجبیل یک راه خیلی ساده وجود دارد. شما مـی‌توانید با ترکیب سه ماده غذایی طبیعی کـه مـی‌توانید آن را درون خانـه هم آن را درست کنید، شریـان‌های قلبی را باز کنید. توجه داشته باشید کـه این ترکیب قوی‌ترین درمان طبیعی بر روی کره زمـین است.

دنبال اسامـی گیـاهان خاص نباشید؛ قرن‌ها هست که سیر، لیمو و زنجبیل درون درمان اغلب بیماری‌های مزمن بـه کار گرفته شده است. بنابراین با ترکیب آن‌ها مـی‌توان بـه یک معجون فوق‌العاده به منظور درمان این مشکل دست یـافت.

 
تنـها بـه این موارد نیـاز دارید:
  • هشت حبه سیر
  • هشت عدد لیمو
  • زنجبیل (به اندازه پنج سانتی‌متر از یک زنجبیل متوسط)
  • سه و هفت دهم لیتر آب
 

طرز تهیـه:
لیموها را شسته و به چند قسمت کوچک برش دهید. یـادتان باشد کـه پوست لیمو را نیز حتما جدا کنید. پوست سیر را نیز جدا کنید. تمام لیمو‌ها، سیرها و زنجبیل را داخل مخلوط‌کن ریخته و تا زمانی کـه یک مخلوط یکدست و نرم حاصل نشده هم بزنید. نباید هیچ قسمتی مخلوط نشده از ظرف بیرون آید. حالا آن مخلوط را داخل ظرفی بزرگ ریخته و آب را بـه آن اضافه کنید که تا کاملا جوش بیـاید.
 
زمانی کـه این محلول کاملا جوشید زیر آن را خاموش کرده و مدتی صبر کنید که تا خنک شود. سپس محلول را درون بطری‌های درب دار ریخته و آن‌ها را داخل یخچال نگهداری کنید.
 
برای اینکه اثر جادویی این محلول را ببینید، هر روز صبح ناشتا یک لیوان کوچک از آن را بنوشید. این معجون علاوه بر باز کردم شریـان‌های اصلی شما مـی‌تواند سلامت کلی بدن شما را نیز بهبود دهد. بنابراین به منظور پیشگیری و درمان بیماری‌های قلبی این نوشیدنی را هر روز صبح نوشیده و در کنار آن نیز کمـی ورزش کنید که تا خیـالتان از بابت بیماری‌های قلبی راحت باشد.
 
منبع: معجون سیر و لیمو و زنجبیل Healthyfoodhouse.com




[معجونی جادویی به منظور جلوگیری از سکته قلبی معجون سیر و لیمو و زنجبیل]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Mon, 21 May 2018 05:53:00 +0000